KELAB CMM

Home » » 1st Award Home » » 1st Award

1st Award

| Posted in | Posted on 9:31 PTG

Dapat Award? tak sangka plak. Ni yang buat aku jadi excited berblogging ni. Award ni kira motivasi la bagi aku untuk terus berblogging. Terima kasih la kepada blogger aja sebab bagi award kat saya. Aja orang pertama yang bagi award sejak berkecimpung dalam dunia blogging.. (mcm poyo je ayat aku). 

Ini la award nyer...
Pastu nak cerita plak ni, hari tu aku follow la satu blog ni, aku follow sebab banyak info yang aku nak dari blog tu especially pasal blogging ni. Jadi aku pun kebetulan jadi follower yang ke-666. Tak lama lepas tu yiedpozi kata aku bakal dpt hadiah misteri.. hehehe.. Alhamdulillah. Thanks to you Yied pozi. Aku pun tak sangka dalam blog pun ada contest2 ni. Tapi mcm ni pun buat blogging jd meriah kan!! Cuba korang pegi usha kat yiedpozi kalau tak percaya...

screen shot dari blog Yiedpozi; minta izin yer...



Comments (5)

  1. taniah.... :)

  2. Tima kaseh...

  3. Salam bro.

    Sila e-mailkan nama, alamat blog, saiz t-shirt dan no. telefon kepada yiedpozi@gmail.com ye. Thanks....

  4. satu lagi, alamat rumah ye... Yied lupa nak bagitau...

  5. Dah email dah yiedpozi.. TQVM..

Catat Ulasan

Link exchange: