KELAB CMM

Home » » Facebook Bakal Berakhir 15 March! Home » » Facebook Bakal Berakhir 15 March!

Facebook Bakal Berakhir 15 March!

| Posted in | Posted on 2:06 PTG


Menurut Laporan daripada Weekly World News Bahawa Facebook akan berakhir pada 15 Mac 2011. 

Palo Alto, CA-Mark Zuckerberg mengumumkan bahawa Facebook akan ditutup pada bulan Mac. Menguruskan laman telah menjadi terlalu stres. 

"Facebook telah didapati di luar kawalan," kata Zuckerberg dalam sidang akhbar di luar pejabatnya Palo Alto, "dan stress menguruskan syarikat ini telah menghancurkan hidupku. Aku harus mengakhiri semua kegilaan ini. " 

Zuckerberg terus menjelaskan bahawa mulai 15 Mac, pengguna tidak akan dapat lagi mengakses account Facebook. 

"Setelah 15 Mac seluruh website akan di shut down," kata Avrat Humarthi, Naib Presiden Teknik Negeri di Facebook. "Jadi, jika anda ingin melihat gambar anda lagi, saya cadangkan anda mengambil mereka dari internet. Anda tidak akan boleh mendapatkan mereka kembali sekali untuk keluar dari perniagaan. " 

Zuckerberg mengatakan bahawa keputusan untuk menutup Facebook cukup sukar, tapi dia tidak berfikir orang akan marah atau kecewa.


"Secara peribadi, saya tidak fikir itu merupakan masalah besar," katanya dalam sebuah wawancara telefon peribadi. "Dan secara jujur, saya fikir itu menjadi lebih baik. Tanpa Facebook, orang akan harus pergi ke luar dan membuat teman sejati. Itu selalu hal yang baik. " 

Beberapa pengguna boleh sangat marah setelah mendengar berita yang mengejutkan. 

"Apa yang saya lakukan tanpa Facebook?" Kata Denise Bradshaw, seorang pelajar dari Indiana. "Hidup saya berputar di sekitar itu. Aku online di Facebook sekurang-kurangnya 10 jam sehari. Sekarang apa yang akan saya lakukan dengan semua waktu terluang itu? " 

Namun, ibu bapa di seluruh negeri telah mengalami rasa lega. 

"Aku gembira kerana mimpi buruk ini selesai," kata Jon Guttari, ibu bapa tunggal dari Detroit. "Sekarang wajah anak remaja saya tidak akan terpaku pada skrin komputer sepanjang hari. Mungkin kami boleh lebih banyak berkomunikasi." 

Mereka di agensi kewangan mengkritik Zuckerberg kerana berganjak daripada franchise mutibillion dollar miliknya. Facebook saat ini menduduki peringkat sebagai salah satu perniagaan yang terkaya di dunia, dengan pakar ekonomi menganggarkan nilainya sekitar 7,9 bilion. 

Namun Zuckerberg tetap tenang dengan cemuhan dan tuduhan itu . Beliau berkata ia akan berdiri dengan keputusannya menghentikan Facebook.

"Saya tidak peduli tentang wang," kata Zuckerberg. "Saya hanya ingin kehidupanku yang lama kembali." 

Facebook Corporation mencadangkan kepada pengguna untuk memadam semua maklumat peribadi mereka dari laman web sebelum 15 Mac. Setelah tarikh itu, semua foto, nota, link, dan video akan secara kekal terpadam.

Biar betul?
Baca ini plak http://www.worldnewsinsight.com/will-facebook-end-on-march-15th/3705/
mungkin rumors jer. Lagipun takde announcement pun dari Facebook sendiri..
Wait & see la feedback Facebook....

Comments (2)

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
  2. Serius nih??

Catat Ulasan

Link exchange: