KELAB CMM

Home » » Maher Zain Live in Concert Home » » Maher Zain Live in Concert

Maher Zain Live in Concert

| Posted in | Posted on 10:44 PTG


Salam semua..

Nak inform, seperti yang dijanjikan pada consertnya pada tahun lepas, kali ini Maher Zain sekali lagi akan berkunjung ke Malaysia.

Kelainan pada concert kali ini adalah, Maher Zain akan perform secara life bersama dengan band sepenuhnya.Juga turut serta menjayakan consert beliau ini adalah rakan beliau Mesut Kurtis dari Macedonia, Irfan Makki dari Canada dan Inteam dari Malaysia.

Selain Malaysia, siri Jelajah dunia (world Tour) Maher Zain ini jugak akan mengunjungi Indonesia, Malaysia, Singapura, Brunei, Amerika Syarikat, Kanada, Jerman, Belgium, Perancis, Inggeris, Belanda, Sweden, Bosnia, Macedonia, Turki, Mesir, Jordan, Syria, Algeria, Maghribi,Sudan, Lebanon, dan Australia.

Maklumat Lanjut Mengenai Concert World Tour Maher Zain Live in Concert ini di Malaysia adalah seperti berikut:-

Masa
Jumaat, 25 Februari  2011 pukul 8:30pm
Sabtu, 26 Februari 2011 pukul 8:30pm

LokasiStadium Melawati Shah Alam
Shah Alam, Malaysia

Lain lain infoFeaturing:
MESUT KURTIS (Macedonia), IRFAN MAKKI (Canada) & INTEAM (Malaysia)

Ticket:
RM297 | RM253 | RM203 | RM103 | RM53

Tiket akan mula dijual pada minggu hadapan. Anda boleh membelinya secara online atau mendapatkannya di outlet tiket yang terpilih. Kami akan memaklumkan butiran lengkap mengenai tiket konsert tidak lama lagi. Insya Allah :)

Untuk maklumat lanjut anda bolehlah melawati laman facebook Maher Zain Live in Concert.


p/s : tak sabar nak dengar Maher Zain menyayikan lagu InsyaAllah versi melayu dan excited nak tunggu album baru Maher Zain keluar pertengahan tahun 2011 ni.. :)

Comments (1)

  1. Anda peminat Maher Zain juga? Ohh... kembali hangat bersama Newskaki.com dimana semua bloggers berkumpul dan berkongsi berita sambil add kawan-kawan semacam Facebook tapi kini berada di Malaysia, rapat bersama anda semua dengan memberi 10 TIKET PERCUMA masuk VIP ke konsert Maher Zain "Forgive Me" Live Di Malaysia. JANGAN LEPASKAN PELUANG MENARIK INI. 11 hari lagi, 10 tiket senang jer nak menang.... hanya join kami, dan blog pepe jer yg korang rasa menarik, tertarik, ataupun lepak kat mamak teh tarik bual bual pasal konsert ni... dapatkan segera juga 5% tiket diskaun sehingga hari konsert di stadium merdeka kepada semua pembaca dan peminat newskaki.com ... jangan ketinggalan sebab anda bukan ketinggalan zaman, masih ada masa lagi nak menang ...jom join kat
    http://www.newskaki.com/​maher-zain-concert
    ..... PELUANG MENANG KINI SUDAH BERADA DI TANGAN ANDA...klik je ok..
    Tak perlu nak beli pe pe product.... join kami, klik, paliang kreatif menang... kalau tak berpeluang menang pun....saguhati beli tiket* dapat 5% kurang... APA LAGI?

Catat Ulasan

Link exchange: