KELAB CMM

Home » » Menikmati Pizza Extreme Cheese 6 Bersama. Home » » Menikmati Pizza Extreme Cheese 6 Bersama.

Menikmati Pizza Extreme Cheese 6 Bersama.

| Posted in | Posted on 1:27 PTG

Nidron:            Hmmmm... Dah gaji ni so nak makan apa lunch nanti? apa kata kita  pegi makan pizza baru tu Nak tak?

Yasz:                Jom, aku ngidam ni nak makan pizza, Kita makan pizza baru tu Extreme Cheesy 6 Pizza nak tak? Semua cheese ada, ada Cheddar cheese, ada Mozzarella cheese, Parmesan cheese, Provolone cheese, Monterey Jack dan Romano Cheese. Hhmmmmm I Love cheese...

Bella:                Naik ikut...!! nak juga makan Extreme Cheesy 6 Pizza tu. Tgk dalam iklan tu teringin plak... Wawa, Nazir korang nak join tak?

Wawa:             Aku on jer.. aku pun mengidam bila dengar Yasz sebut banyak-banyak cheese tu..hmmm nyum-nyum..

Nazir:               Korang citer pasal Pizza Extreme Cheese 6 tu terliur plak aku. Aku nak join gak..gulp….

(Maka kelima-lima orang yang lapar ni pergilah menyerbu Restoran Pizza Hut Seksyen 7 Shah Alam untuk menikmati Pizza Extreme Cheese 6.)

Setibanya Di Restoran Pizza Hut;

Wawa:            Wei jangan la berebut menu tu. Buat malu jer lah.. Tunggu menu sampai..  
Nidron:           Nak order, Pizza Extreme Cheese 6 set 2, for four, lepas tu nak add topping Hawaiian Cheesy. Satu lagi nak order Sensasi Delight set for 1 Pizza Garlic Chicken Butter. Itu Saja.. Thank you.
Dari kiri Yasz, Nidron, Nazir, Wawa
Kiri sekali tu la Bella..
(Sambil menunggu order sampai, maka sempatlah berposing kejap. Tapi Nampak muka semua macam orang kelaparan jer..memang yer pun.. kui.. kui.. kui..)



Yasz:              Aik, kejap jer Pizza dah sampai, serbu… yummy… sedapnyer… I love cheese..


Bella:             Serbu… huhu.. laparnyer perut aku tgk pizza ni… Nak..


Nazir:           Nampak sungguh sedap.. cheese yang melimpah ruah... Jom Makan…


(Dalam sekilip mata saje pizza tadi dah tinggah 2 slice jer... Effisien sangat... Tak lama selepas itu maka selesai lah semua makanan tadi..)


Nidron:           Tak puas la Yasz, aku nak order take away la pulak.


Yasz:             Dah, aku nak pegi bayar bill ni. Burrpppp…

Semua:          Sedapnyer Pizza Extreme Cheese 6 ni. Kenyang lah.. Jom balik Office. Nanti kita datang lagi..
                      
(I’m crazy about Cheeeeeeeeeeeeeeeeeese!)

-Aku pasti akan datang lagi- 




Comments (2)

  1. Wow, piza yang sungguh menggoda keimanan ku....he he, nak gi makan piza yang tu....

  2. Peminat setia lempeng nyor.....

Catat Ulasan

Link exchange: