KELAB CMM

Home » » Bersalin tanpa bantuan (jgn tgk jika lemah semangat) Home » » Bersalin tanpa bantuan (jgn tgk jika lemah semangat)

Bersalin tanpa bantuan (jgn tgk jika lemah semangat)

| Posted in | Posted on 11:23 PTG

Paparan gambar berikut akan memaparkan kepayahan seorang wanita mengandung yang terpaksa bersalin tanpa mendapat bantuan daripada orang lain; dalam erti kata lain dia bersalin sendirian di rumah. Saksikanlah... kepada yang lemah semangat dinasihatkan supaya tidak melihat gambar-gambar ini....




hehe... jgn marah...

Comments (9)

  1. heh...aper barang daaa

  2. Jgn la marah... name pun gurau... hehehe..
    peace....

  3. Aku musykil funtion kuda tu..heeee

  4. Kuda ku lari gagah berani....

  5. erk... barbie sapa tu...

  6. Sape la yang mengandungkan barbie ni... Nasib baik die tak buang baby die...

  7. mcm2..ingat btl2

  8. ceh..sesungguhnya.. :P

  9. kau menghina ibu kau yang lahir kan kau.ka cara kau di lahir pun macam tu...tak ada perasaan ke?eeee....geram aku kat kau..

Catat Ulasan

Link exchange: